Gymbagen

Utvärdering DTP

Kategori: Formbilder

Fortfarande inte helt säker på bloggens varande eller icke-varande, men fram tills jag bestämt mig kanske det dyker upp ett inlägg då och då.
 
I vänta på nytt upplägg (jag väntar alltså inte på någon annan, utan på att jag själv ska skriva färdigt ett nytt träningsschema) testar jag ett redan färdigt koncept: DTP (Dramatic Transformation Principle). Efter nästan genomförd första vecka vågar jag mig påstå att det inte helt är något för mig. Jag kommer alltså inte köra vidare med ytterligare tre veckor (som programmet förespråkar) utan nöja mig med att lägga in en vecka här och där för att "chocka" kroppen. Därmed inte sagt att jag inte tror på upplägget - för det gör jag!
Först ut var ben och mage. Tyvärr sprack det redan där och jag tror att det var det som formade min inställning. Jag tror att jag fegade lite och körde för lätt. Har också avverkat ett pass med bröst och rygg, samt ett för armarna och mage. De två sista passen har gått bättre och jag har fått träningsvärk i allt utom magen. Det är en annorlunda träningsvärk tycker jag. Känns... stelare på något sätt - nästan som att musklerna redan har växt :) Har ett pass kvar, axlar, sedan är det bra för den här gången.
 
Och den där dieten jag pratade om då... Tja, det har inte blivit så mycket av den ännu. Men nu är det dags! På riktigt. Har börjat denna vecka med pw's och intervaller. Nästas vecka sänker jag matintaget och sedan kör vi.
 
Beach 2013 here we go!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...