Gymbagen

Biccar & triccar

Kategori: Träning

Armpasset idag blev kort men intensivt. Precis vad som behövdes idag när tiden är knapp och vardagen har lite mer måsten än vanligt. Ett kortare pass är bättre än inget pass!
 
Supersetade:
- Bicepscurls med hantlar på lutande bänk med tricepspressar med hantlar bakom huvudet
- Bicepscurls med stång i dragapparat med dips (PB - 7,6,6)
Liggande bicepscurls med stång i dragapparat med pushdowns med rep
Avslutade passet med att pumpa ur varje muskel ordentligt genom att köra
- Bicepscurls med hantlar där varje set avslutades med ett set med lätt vikt
- Smal bänkpress
 
Hoppade upp på löpbandet efter passet och avslutade med 10 minuters tabataintervaller med lutning. Inte helt optimalt då jag fick använda mig av min app på telefonen och manuellt ändra hastigheten på bandet vilket var lättare sagt än gjort. Men det gick!
 
Har bestämt mig för att väga mig, mäta mig och ta ordentliga formbilder den 1:e februari. Då får startskottet på minidieten gå. Kommer börja väldigt smått för att sedan öka efter behov. I maj ska jag vara i min absoluta toppform!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...