Gymbagen

Det går framåt

Kategori: Formbilder

Jodå! Har haft svårt att se det, men nu börjar jag ana lite resultat av den senaste månadens träning, men framförallt kost. Under oktober till januari har fokuset legat på att äta mycket medans tyngdpunkten under februari har legat på att äta på rätt tider - och ingenting däremellan. Jag har upptäckt att ju närmare mitt mål jag kommer, desto mindre benägen är jag att "fuska". Detta gäller förstås inte bara den senaste månaden utan har minskat succesivt under hela tiden. Den här veckan ser jag till exempel fram emot helgen när jag ska testa Quest Bars!

Gårdagens pass blev biceps, bröst och lite mage.
- Drag-curl med stång i superset med - Inclined bänkpress med hantlar
- Hammercurl med hantlar i superset med - Declined hantelflyes
- Bicepscurl med z-stång i superset med - Cabel crossovers (Ögonhöjd, brösthöjd, quadshöjd)
- Enarmskoncentrationscurl med hantel 
- Bröstpress i maskin

- Wood chop high i kabelmaskin
- Sidolyft med hantel i ryggresningsmaskin
- Pik på pilatesboll
 
Som vanligt träningsvärk i bröstet och känner lite träningen även i armarna.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...