Gymbagen

Efter ett litet uppehåll...

Kategori: Formbilder

...är jag nu tillbaka! Högst ofrivilligt, men tack och lov inte långt. Fast allt som inte är planerat känns förstås som en evighet ;) En veckas sjukdomsvila och jag är nu taggad till tusen att köra igång igen!
Första passet på nya upplägget testat och det får godkänt.

Bröst, Biceps & Mage:
- Bicepscurl med z-stång i superset med - Inclined bänkpress med hantlar
- Omvänd stångcurl i superset med - Declined hantelflyes
- Hammercurl med hantlar i superset med - Cabel crossovers (Ögonhöjd, brösthöjd, quadshöjd)
- Drag-curl med stång
- Bröstpress i maskin
och avslutade passet med
- Wood chop high i kabelmaskin
- Sidolyft med hantel

Kommer eventuellt att byta ut/varva den omvända stångcurlen mot/med koncentrationscurls. I övrigt är jag sjukt nöjd med passet och hade en timme efteråt fortfarande vissa problem att lyfta saker :)
Inte nog med ett bra pass - jag tycker mig också ana små, små framsteg i mina små ärtbiceps! Äntligen!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...