Gymbagen

Benpass på "fel" dag

Kategori: Träning

Ja, för vanligtvis kör jag ben på lördagsförmiddagen när jag har lite extra energi kvar från fredagskväll. Idag passade det dock så himla bra att träna på "mitt andra" gym att jag valde att stuva om lite. 7:30 infann jag mig på gymmet, ca 12 timmar sedan jag lämnade det sist. BCAA och frukost i magen och BANG! Det gick ju hur bra som helst det med:)

Liggande benpress: 110 kg
Liggande lårcurl: 18 kg
Benspark i maskin/: 55 kg
Benböj i Smith, 90 grader: 40 kg
Sidoutfall med viktplatta: 10 kg
Raka marklyft med kettlebell: 24 kg
Avslutade med
Utfall i TRX
som bonus.
Däremellan lite olika magövningar.

Sätter en slant på träningsvärk imorrn!

Kommentarer

  • felicia säger:

    härligt, hoppas du fick rejält med träningsvärk :) Har jag haft i veckan efter benpasset. Fyfan, sådär jäkla ont så man känner hela benet :P

    Svar: Har fått träningsvärk efter vartenda pass i två veckors tid - gött:)Haha, sån träningsvärk ja :)
    Gymbagen

    2012-08-25 | 08:27:37
    Bloggadress: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...