Gymbagen

Det sinar fort!

Kategori: Kosttillskott

Redan dags att fylla på kosttillskotthyllan här hemma. Jag erkänner, jag dricker liiite för mycket proteinshakes, men det går fort att göra och fort att få i sig - vilket passar mig bra just nu. Till hösten kommer jag försöka få i mig mer mellanmål från "riktiga" livsmedel, vilket inte bara känns bättre utan också är betydligt billigare för en deltidsarbetande som jag kommer vara!

Mitt förra protein, som nästan är slut, var ett riktigt bottennapp både smak- och konsistensmässigt, så när jag hittade ett toppenerbjudande på tre 500grams-påsar var jag snabb att slå till. Banan, cappucino och vanilj klickades hem och levererades idag. Har redan hunnit testa de två förstnämnda och MUMS säger jag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...