Gymbagen

Bonuspass och träningsvärk

Kategori: Formbilder

Ytterligare en träningsvecka har passerat och även denna innehöll ett bonuspass. Det har blivit ett par sådana veckor på sista tiden och inte mig emot! Eftersom jag själv tycker att mina ben (framförallt baksidan) och bak släpar efter - i dubbel bemärkelse :) - har jag bestämt mig för att satsa på dem när tillfälle ges. Så, i söndags begav jag mig till gymmet för en extravisit och ytterligare ett benpass.

Benböj i Smith - lite lättare än de jag brukar köra med fri stång, men i gengäld dessto djupare och flera såklart.
Liggande lårcurl i maskin
Benspark i maskin
i superset med
Sittande lårcurl i maskin
Utfall i Smith
"Gluteusmaskin"
Enbensmarklyft med stång
 
Resultatet då? En grym träningsvärk i både Gluteus Maximus och Vastus Medialis. Idag, så här två dagar efteråt har jag fortfarande svårt att gå, stå och sitta.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...