Gymbagen

Det går bra nu!

Kategori: Träning

Ja, det går verkligen framåt nu med träningen. Inte för att det inte gjort det under det senaste året - men nu när jag börjat äta mera ser jag helt andra resultat än tidigare. Innan oktober har ju fokuset varit ett helt annat då jag samtidigt som jag försökt lägga på mig/behålla muskelmassa även har jobbat på att bli av med allt fett. Och med det målet uppnått känns det fantastiskt att kunna se att det händer saker efter två månader med högre kaloriintag. Jag har ingen aning om vad vågen visar - har inte vägt mig sedan slutet av september - men tog på skoj fram måttbandet igår och blev inte så besviken. En del minus, en del samma och bara ett plus - 2 centimter på midjemåttet.

Idag känner jag mig, för första gången på länge, uppsvälld som en ballong eller stoppad korv. Vet inte om det beror på att jag har en grym träningsvärk i sidorna av magen eller om det bara är that time of the month.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...