Gymbagen

Träningens baksida och ett par kilon upp

Kategori: Bulk

Eller ska man säga ryggträning? :) Det var i alla fall vad gårdagens gymbesök ägnades åt.
 
Sittande rodd, latsdrag med brett grepp (rak stång), ryggresningar i ställning, latsdrag med smaltgrepp (v-handtag), marklyft, enarms latsdrag i CC, rodd med rep och benlyft med hantel i ryggställning (uppochner - eller vad man ska säga). Dessutom avslutade jag med ett par set av repchrunch på bänk och ett tappert försök att göra chins och pullups. Skam den som ger sig!
Bra pass som känns i latsen idag.
 
Jag känner att jag har lagt på mig ett par kilon sedan början av oktober när jag började min "bulk". I samma veva tog batteriet i vågen slut och jag har, lämpligt nog, inte införskaffat något nytt. Jag kan fortfarande ha samma byxor, så det är inte frågan om någon gigantisk viktökning, men visst känns det. Är inte helt förjust i känslan, men hoppas ändå att det handlar om lite muskeltillväxt också.

Vid nästa gymbesök ska jag även göra en fettmätning för att se vartåt det är på väg. Har tidigare bara gjort kalipermätningar, så det ska bli spännande!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...