Gymbagen

+5 kg i bicepscurl och kasein

Kategori: Träning

Dagens pass avklarat, jag har duschat, klätt på mig och äter nu "mellanmål" -  och klockan är bara halv tio! Körde biceps och bröst idag. När jag började träna igen efter graviditeten för ganska exakt ett år sedan klarade jag 15 kg i bicepscurl med stång. Eller kanske egentligen 12,5 kg till en början, men jag tror jag bytte rätt snabbt till nästa. Idag fixade jag 3 set x 6 reps med 20 kg-stången. Det går bra nu!

Igår var det dags att fylla på kosttillskottshyllan igen. Proteinpulvret bokstavligen rinner iväg! Köpte för första gången kasein. Har en så länge bara druckit det, men eftermiddag tror jag att jag ska testa att äta. Jag måste säga att jag nog föredrar att dricka vassle, men rättvisare uttalande får bli en annan dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...