Gymbagen

På resande fot

Kategori: Recept/mat

Idag befinner jag mig på resande fot! På ett sånt sätt att det inte fungerar att ha med sig egen mat, vilket jag gärna har om möjligheten finns. Istället ser jag det som en sport i sig (i brist på annan träning?) att finna hälsosamma matalternativ. Först ut var dagens första mellanmål. Flygplatser är kanske inte de mest hälsosamma ställena - men ingenting ä omöjligt och vill man så kan man. Istället för att ta en fika på något av de många flygplatscafe´erna eller slita med sig en macka i förbifarten i någon av kioskerna fick den här följa med mig idag:
Släng sockerbomben i locket i papperskorgen och tada - ett helt ok mellanmål, när det inte kan bli perfekt.
Tur som jag har hade mitt resesällskap en påse mandlar i väskan. Dagens första matutmaning avklarad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...