Gymbagen

Ny månad - försenat upplägg

Kategori: Träning

Så, nu har jag filat färdigt på mitt upplägg för september. Lite försenat, jag vet - men jag var ju förkyld förra veckan och då var det ändå träningsfritt. Jag var lite i valet och kvalet att fortsätta köra med augustis "schema" även denna månad, men så ändrade jag mig och gjorde ett nytt och tänker att jag istället börjar på detta och ägnar september åt att fila på det - om det behövs...

Rygg:
- Negativa chins alt. chins i maskin
- Enarmsrodd med hantel på bänk
- Sittande rodd i maskin med smalt grepp
- Sittande latsdrag i CC
- Raka latsdrag med stång i dragapparat
- Goodmornings
- Marklyft med hantlar

Ben:
- Enbensutfall i TRX
- Knäböj med fri stång
- Utfallsgång med hantlar
- Höftlyft+Lårcurl i TRX
- Raka enbensmarklyft med stång
- Liggande/stående lårcurl i maskin
- Stående vadpress i Smith alt. maskin

Biceps + Bröst:
- Bicepslyft i TRX
- Bamsen/Höga bicepscurl i CC
- Stående hammercurls med hantlar
- Enarmsbicepsdrag i CC

- Bröstflies i TRX
- Lutande bänkpress med hantlar
- Bänkpress i Smith
- Armabduktion i CC

Triceps + Axlar:
- Tricepspress i TRX
- Dips
- Framåtlutande tricepspress med rep över huvudet i dragapparat
- Pushdowns med stång i dragapparat med omvänt grepp 

- Drag till hakan med v-handtag i dragapparat
- Axelpress med hantlar
- Axellyft framåt med stång
- Drag med rep i dragapparat för baksida axel
- Omvända flyes på lutande bänk

Som innan kommer jag att köra ett par magövningar vid varje pass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...