Gymbagen

Bakgrund

Kategori: Formbilder

För fyra år sedan började jag för första gången i mitt liv att träna. Jag hade under hösten smygstartat med några gruppträningspass i veckan, men bestämde mig - som så många andra gör - att "nästa år"...
När det nya året kom höll jag fast vid min plan och letade mig ut i gymmet. Till en början mest i den delen där maskinerna stod, men allt eftersom vågade jag närma mig de fria vikterna. Jag insåg att de flesta andra var alldeles för upptagna med sin egen träning för att lägga märke till vad jag gjorde för fel:) Jag tränade och tränade och under tiden gjorde jag hela tiden justeringar i kosten - lite i taget. Ett år senare var jag i mål! 13 tappade (fett)kilon och ett helt nytt liv.

Ett och ett halvt år och en graviditet senare var det dags igen! För mycket energi in och för lite ut lämnade sina spår och kvar fanns 17 kilon att tappa. Fast besluten att bli av med vartenda ett och komma tillbaka till min gamla form satte jag igång. Precis som första gången förbannade jag speglarna på gymmet men bet ihop och körde på. Denna gång var betydligt "enklare" eftersom jag redan hade facit. Ett år efter starten var jag åter där - i den bästa form jag någonsin haft.

På den bygger jag nu vidare - nytt år, nya mål!

Kommentarer

  • Malin Bengtsson -Iorganize- säger:

    Så imponerande bilder! Grymt bra jobbat!

    /Malin

    Svar: Tack så mycket! :)
    Gymbagen

    2013-01-22 | 13:33:17
    Bloggadress: http://www.iorganize.se

Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...