Gymbagen

En bra träningsvecka

Kategori: Träning

Ja, det här blev en bra träningsvecka. Och med det menar jag inte att det finns några dåliga - egentligen finns det bara bra, eller bättre. Jag får alltid till mina fyra inplanerade pass, vilket är en bra träningsvecka och vissa veckor (ganska många) får jag även in ett extrapass, vilket gör en ännu bättre träningsvecka. Denna vecka är alltså en av de sistnämnda. Igår la jag in bonusövningarna, även fast själva extrapasset fysiskt infann sig i tisdags. Fokus på passet var såklart baksida ben och rumpa. Det är de delar jag vill förbättra så naturligtvis tar jag alla tillfällen jag kan få till att göra just det. Lägger alltid ordinarie benpass på måndagen eller tisdagen så att jag, om tillfälle ges, har möjlighet att träna dem en gång extra utan att fördärva nästa vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...