Gymbagen

Försöker redan fly

Kategori: Formbilder

Efter dagens armpass försökte jag intala mig själv att jag hade bråttom hem och inte hann med någon cardio. Som tur var lyssnade jag inte på mitt sämre jag utan hoppade upp på bandet och avverkade mina femton minuter.

Inledde passet med PB i dips. 7+7+6. Framsteg! Alldeles nyss gjorde jag 3x4 och straxt innan det klarade jag inte en enda...

Passet i övrigt:
1a) Bicepscurls med stång i dragapparat
1b) Hantelpress bakom nacken
2a) Hammercurls med hantlar på lutande bänk
2b) Press från pannan med stång
3a) Hammercurls med rep i dragapparat
3b) Pushdowns med rep
4) Smal bänkpress - utökat set
5) Bicepscurls med hantlar (utåtvinklade) där varje set avslutades med ett set lättviktshantlar för att krama ur det sista.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...