Gymbagen

Rutiner

Kategori: Övrigt

Tillbaka i vardagen efter nästan tre veckors ledighet. Kändes nästan lite konstigt att vara på jobbet igen. Fast bra också. För hur mycket jag än gillar att vara hemma så är det rätt skönt när allvaret drar igång igen. Nu försöker jag alltid hålla mina mattider (har ju samma som Knodden) och något mindre hälsosamt blir det aldrig i veckorna (fast för att vara helt ärlig var väl inte de där juldagarna clean eating rakt igenom), så det är inte så att jag går helt bananas och börjar leva värsta dekadenta livet bara för att jag har 100% fritid om dagarna. Men - det är bra mycket svårare att slänga ihop en omgång proteinchokladbollar eller en sats proteinfudgebollar bara för att man är sugen på det på kontoret:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...